Η 2η Κυριακή του Μαΐου έχει καθιερωθεί ημέρα αφιερωμένη στην μητέρα και την μητρότητα. Ημέρα αφιερωμένη στην ανιδιοτελή αγάπη , την προσφορά και τη δύναμη της μητέρας που στέκεται καθημερινά δίπλα σε όσους την έχουν ανάγκη.
Ως ένα μικρό δείγμα επιβράβευσης αυτής της προσφοράς ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νιγρίτας εξασφάλισε για τα παιδιά από ένα όμορφο λουλούδι για να το προσφέρουν στις μανούλες τους.
Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων!
