Στα πλαίσια των προγραμμάτων “Ενεργού Πολίτη” και “Τοπικής Ιστορίας” οι μαθητές της Ε’ τάξης συμμετείχαν σε μια όμορφη και δημιουργική δράση αδελφοποίησης με τους μαθητές της Ε’ τάξης από το 2ο δημοτικό σχολείο Χανίων.
Στο πλαίσιο της δράσης, τα παιδιά έγραψαν με ενθουσιασμό γράμματα, μέσα από τα οποία παρουσίασαν τον εαυτό τους, το σχολείο τους και τον τόπο τους ενώ παράλληλα γνώρισαν τους νέους τους φίλους. Η εμπειρία κορυφώθηκε με μία ζωντανή διαδικτυακή σύνδεση ανάμεσα στα 2 σχολεία. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν, να συνομιλήσουν, να ανταλλάξουν σκέψεις και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους. Η επικοινωνία πραγματοποιήθηκε σε κλίμα χαράς, συνεργασίας και αμοιβαίου σεβασμού.
Η αδελφοποίηση αυτή έδωσε στα παιδιά την δυνατότητα να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, να καλλιεργήσουν νέες φιλίες και να γνωρίσουν καλύτερα ένα διαφορετικό τόπο της Ελλάδας. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία που γέμισε όλους με όμορφα συναισθήματα και προσδοκίες για μελλοντικές κοινές δράσεις.












