Αρχική » Εκπαιδευτικά προγράμματα » Διαγωνισμός Αειφόρου Σχολείου

Διαγωνισμός Αειφόρου Σχολείου

‘’ Όλοι μαζί για τη Γη: Σταθερό κλίμα, Αισιόδοξο μέλλον ’’

  Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Νιγρίτας συμμετείχε στον Διαγωνισμό Τοιχογραφίας, που προκηρύσσει η Αειφόρουμ ( aeiforum), στην ανάγκη ενίσχυσης της προσπάθειας των εκπαιδευτικών να ενσωματώσουν στην καθημερινή σχολική πράξη τις αρχές της Αειφορίας, του Αειφόρου Σχολείου και της Εκπαίδευσης για την Κλιματική Αλλαγή με όχημα την τέχνη.

  Ο Διαγωνισμός αφορούσε τη δημιουργία τοιχογραφίας σε εξωτερικό σταθερό τοίχο του σχολείου και αποτέλεσε τη συνέχεια των Περιβαλλοντικών Προγραμμάτων Αειφορίας και Ενίσχυσης της  Ενεργού Πολιτειότητας που λαμβάνουν χώρα στο σχολείο μας. Η εικαστική αποτύπωση της θεματολογίας της τοιχογραφίας αποφασίστηκε από κοινού, κατόπιν διαλόγου, μεταξύ των μαθητών-τριών της ΣΤ’ τάξης και της εκπαιδευτικού εικαστικών κ. Μυστιλόγλου Βαρβάρας. Αποφασίστηκε η χρήση έντονων χρωμάτων στην απεικόνιση που αποσκοπούν  στην προβολή αισιόδοξων μηνυμάτων.

          Be the change!

  ‘’Εμείς θα γίνουμε η αλλαγή!’’ ήταν το κεντρικό μήνυμα της τοιχογραφίας μας.

  Σε όλη τη διάρκεια της δράσης υπήρξε πνεύμα καλής διάθεσης και συνεργασίας!

  Η κλιματική κρίση απειλεί τον πλανήτη μας! Έχουμε κάποιες ευκαιρίες να δράσουμε και να  αποτρέψουμε την καταστροφή!


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *