50+1 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
Την Παρασκευή 15/11 πραγματοποιήθηκε στο 2ο Δ.Σ.Νιγρίτας μια μοναδική γιορτή αφιερωμένη στην εξέγερση του Πολυτεχνείου. Οι μαθητές/τριες των Ε’ & Στ’ τάξεων μας ξεσήκωσαν με τα συνθήματά τους «ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΙ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» , «ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ» , «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» και με τα τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη και του Μάνου Λοΐζου. Κόντρα στο δικτατορικό καθεστώς της χούντας, η νεολαία (φοιτητές […]
























































































Πρόσφατα σχόλια