‘’Τρίποντα στα σχολεία’’
Όπως και σε προηγούμενα έτη έτσι και φέτος συνεχίστηκε την Τρίτη 12 Μαΐου στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Νιγρίτας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ‘’Τρίποντα στα σχολεία’’ της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης με υπεύθυνο τον κ. Κεραμιδά Κωνσταντίνο. Οι συντελεστές του προγράμματος με όρεξη και ενθουσιασμό πραγματοποίησαν με τους μαθητές των Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεων παιγνιώδεις […]
























































































Πρόσφατα σχόλια