Στα πλαίσια του εορτασμού της εξέγερσης του Πολυτεχνείου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μια σειρά εκδηλώσεων αφιερωμένων στο χρονικό του Πολυτεχνείου. Πενήντα δύο χρόνια από την ημέρα εξέγερσης των φοιτητών και οι μαθητές-τριες της Ε΄και ΣΤ΄ τάξης ζωντάνεψαν με το ταλέντο τους όλα τα γεγονότα της ημέρας και κατάφεραν να περάσουν το μήνυμα της αξίας της δημοκρατίας και της ελευθερίας του λόγου. Τα τραγούδια της χορωδίας των μαθητών-τριών, οι μουσικές προβολές και τα ηχητικά ντοκουμέντα έδωσαν παλμό στην εκδήλωση.
Συγχαρητήρια στους μαθητές -τριες και στις εκπαιδευτικούς κ. Κοντόσα Βούλα και κ.Τζιάγκαλου Ελένη!
Ας κρατήσουμε ζωντανές τις αξίες της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας, της Παιδείας…….!
Κάθε φωνή έχει σημασία!









