Την Τετάρτη 28 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας επιμορφωτικό σεμινάριο και μαθήματα Πρώτων Βοηθειών για τους μαθητές-τριες και τους εκπαιδευτικούς όλων των τάξεων. Η επιμόρφωση έγινε από τον εκπαιδευτή του ΕΚΑΒ Σερρών κ. Γούσιο Γεώργιο μετά από σχετικό αίτημα της διευθύντριας του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νιγρίτας κ. Αρβανιτάκη Σουλτάνας με τη σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων .
Ο απλός λόγος και η αμεσότητα του εκπαιδευτή καθήλωσαν τους μαθητές-τριες και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας. Οι γνώσεις απαραίτητες και πολύτιμες για όλους.
Ευχαριστούμε το ΕΚΑΒ και τον εκπρόσωπό του κ. Γούσιο Γεώργιο.
Οι Α’ Βοήθειες σώζουν ζωές!





