Το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με την UNICEF και την οργάνωση SolidarityNow υλοποιεί ένα Εθνικό Πρόγραμμα για την ‘’Προαγωγή Υγείας των Έφηβων Κοριτσιών μέσα από την Ευαισθητοποίηση και την Ενημέρωση για την Υγεία και την Υγιεινή της Έμμηνου Ρύσης’’.
Το πρόγραμμα αυτό στο σχολείο μας απευθύνθηκε σε μαθήτριες και μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης συνδυάζοντας δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σχετικά με την υγεία και την υγιεινή της έμμηνου ρύσης.
Το βασικό μήνυμα της δράσης είναι ότι η έμμηνος ρύση είναι μία φυσιολογική βιολογική διαδικασία κάθε μήνα, που ξεκινά από την εφηβική ηλικία. Η γνώση της διαδικασίας, η υγιεινή του σώματος καθώς και η πρόσβαση σε βασικά προϊόντα της έμμηνου ρύσης καθιστά σε όλους σαφές, ότι η έμμηνος ρύση πρέπει να αντιμετωπίζεται με σεβασμό, ως φυσιολογικό κομμάτι της καθημερινότητας.


