Η 2η μέρα του Απριλίου έχει καθιερωθεί ως η Παγκόσμια Μέρα Βιβλίου. Η συγκεκριμένη μέρα επιλέχθηκε να αφιερωθεί στο βιβλίο επειδή είναι η γενέθλια μέρα του Δανού συγγραφέα παιδικών βιβλίων Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.
Όπως λοιπόν κάθε χρόνο έτσι και φέτος στο σχολείο μας στα πλαίσια εορτασμού της συγκεκριμένης μέρας:
Έγινε αναφορά στον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν και τα βιβλία του
Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη όλων των τάξεων του σχολείου μας στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Νιγρίτας και ξενάγηση στον χώρο και τα βιβλία που διαθέτει και
Μοιράστηκαν στα παιδιά όλων των τάξεων λογοτεχνικά βιβλία που στάλθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας:
Α’ Τάξη: ‘’Ελληνική Μυθολογία’’
Β’ Τάξη: ‘’ Ο Μικρός Πρίγκιπας’’, Αντουάν ντε Σαιντ- Εξυπερύ
Γ’ Τάξη: ‘’Παραμύθι χωρίς όνομα’’, Πηνελόπη Δέλτα
Δ’ Τάξη: ‘’Μέγας Αλέξανδρος’’, Νίκος Καζαντζάκης
Ε’ Τάξη: ‘’Η Μαύρη Καλλονή’’, Άννα Σιούελ
ΣΤ’ Τάξη: ‘’Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες’’, Ιούλιος Βέρν
Σκοπός των συνολικών δράσεων ήταν η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας στα παιδιά. Η αγάπη για τα βιβλία και το διάβασμα.
Τα ταξίδια με οδηγό τα βιβλία μπορούν να μας οδηγήσουν στα πιο απόμερα και δύσβατα μονοπάτια…
‘’Φυτέψτε ιστορίες και ο κόσμος θα ανθίσει’’
