Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων έφερε και έκοψε στο σχολείο βασιλόπιτες και βασιλοπιτάκια για μαθητές και εκπαιδευτικούς.



Οι τυχεροί της χρονιάς, φυσικά, πήραν και τα αντίστοιχα τα δωράκια τους!
Ευχαριστούμε πολύ τον σύλλογο για την ευγενική προσφορά του!

