Επιμορφωτικό Σεμινάριο
Την Τετάρτη 26 Νοεμβρίου το 1ο, 2ο και 3ο Δημοτικό Σχολείο Νιγρίτας σε συνεργασία με το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Σερρών διοργάνωσαν επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς και γονείς με θέμα : «Μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα λόγου στη σχολική ηλικία» Στην αίθουσα εκδηλώσεων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νιγρίτας οι κυρίες: Χαραλαμπίδου Αικατερίνη – Λογοθεραπεύτρια Πεσίτσα Άννα- […]
























































































Πρόσφατα σχόλια