Άσκηση σεισμού
Στο πλαίσιο του «Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στη σχολική μονάδα», το σχολείο μας πραγματοποίησε την πρώτη άσκηση σεισμού. Προηγήθηκε ενημέρωση των μαθητών-τριών για τις απαραίτητες ενέργειες που απαιτούνται πριν – κατά την διάρκεια – και μετά το σεισμό για την ασφάλειά τους. Στόχος και προτεραιότητα των ενεργειών του σχολείου μας είναι […]
























































































Πρόσφατα σχόλια