Στο πλαίσιο του «Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στη σχολική μονάδα», το σχολείο μας πραγματοποίησε την πρώτη άσκηση σεισμού. Προηγήθηκε ενημέρωση των μαθητών-τριών για τις απαραίτητες ενέργειες που απαιτούνται πριν – κατά την διάρκεια – και μετά το σεισμό για την ασφάλειά τους.
Στόχος και προτεραιότητα των ενεργειών του σχολείου μας είναι η σωστή ενημέρωση και πρόληψη.
Τα παιδιά συμμετείχαν στην άσκηση με την απαιτούμενη σοβαρότητα και υπευθυνότητα.
