Την Τρίτη 4 Νοεμβρίου έγινε η έναρξη δανεισμού βιβλίων όλων των τάξεων από την κινητή βιβλιοθήκη Σερρών. Δράση που επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο στο σχολείο μας για την μύηση των μαθητών-τριών στα οφέλη της φιλαναγνωσίας, της διαδικασία τους δανεισμού βιβλίων και στην υπευθυνότητα σωστής χρήσης αυτών.
Οι ορίζοντες και οι γνώσεις των παιδιών διευρύνονται με ένα βιβλίο. Ας γίνει αυτό κοινός στόχος όλων μας!
