Στο σχολείο μας και φέτος γιορτάστηκε το έπος του ΄40 τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄και Δ΄ τάξης στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων, που περιλάμβαναν σκετς, ποιήματα και τραγούδια, μας μετάφεραν νοερά στο ιστορικό των ημερών του πολέμου που μένει ανεξίτηλο στη μνήμη μας στο διάβα των χρόνων.
Συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες της Γ’και Δ’ τάξης, στη χορωδία της Ε’ και ΣΤ’ τάξης και στους εκπαιδευτικούς κ. Σοφία Γιούργα και κ. Δήμητρα Ταγκίρη που διοργάνωσαν τη γιορτή!
Τα παιδιά μας άξιοι συνεχιστές της ιστορίας μας!
Ανήμερα της εθνικής επετείου οι μαθητές και μαθήτριες των Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεων συμμετείχαν στην παρέλαση και στην κατάθεση στεφάνων αποδίδοντας φόρο τιμής στους ήρωες του ’40.
Συγχαρητήρια στα παιδιά!
Χρόνια Πολλά Ελλάδα!











