Οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης ταξιδεύουν μέσα στον χρόνο…
Οι μαθητές -τριες του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νιγρίτας, με την εποπτεία των εκπαιδευτικών τους κ. Κοντόσα Βούλας και κ. Τζιάγκαλου Ελένης, κατά τη διάρκεια υλοποίησης των δράσεων του Προγράμματος Ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας-«Τοπική Ιστορία» και μέσω των εκπαιδευτικών επισκέψεων που πραγματοποίησαν προχώρησαν στη λεπτομερή διερεύνηση της ιστορίας της Νιγρίτας και όλων των ιστορικών και πολιτιστικών […]
























































































Πρόσφατα σχόλια