Καλώς μας ήρθες Άνοιξη!!!
Την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου επισκέφθηκε το σχολείο μας το Δημοτικό Σχολείο Τερπνής για να αναβιώσει το έθιμο του καλωσορίσματος της Άνοιξης! Τα παιδιά κρατώντας χελιδόνες ( ξύλινα ομοιώματα χελιδονιών ) στολισμένα με λουλούδια, κουδουνάκια και μαρτάκια (κόκκινα-άσπρα βραχιολάκια) μας τραγούδησαν ‘’Τα χελιδονίσματα’’ – τα ‘’Κάλαντα της Άνοιξης’’: ….Μάρτη, Μάρτη μου καλέ, και […]
‘’Τοπική ιστορία’’
Στο πλαίσιο των δράσεων του Προγράμματος Ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας- ‘’Τοπική Ιστορία’’ οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νιγρίτας και οι μαθητές της Δ΄τάξης στα πλαίσια της δράσης “Τοπική Ιστορία: δήμος βισαλτίας στην Αρχαϊκή και Ελληνιστική εποχή” με τη συνοδεία των υπεύθυνων εκπαιδευτικών κ. Κοντόσα Παρασκευούλας, κ. Τζιάγκαλου Ελένης και […]
























































































Πρόσφατα σχόλια