Αρχική » Εκδηλώσεις » Καλώς μας ήρθες Άνοιξη!!!

Καλώς μας ήρθες Άνοιξη!!!

  Την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου  επισκέφθηκε το σχολείο μας το Δημοτικό Σχολείο Τερπνής για να αναβιώσει το έθιμο του καλωσορίσματος της Άνοιξης!

  Τα παιδιά κρατώντας χελιδόνες ( ξύλινα ομοιώματα χελιδονιών ) στολισμένα με λουλούδια, κουδουνάκια και μαρτάκια (κόκκινα-άσπρα βραχιολάκια) μας τραγούδησαν  ‘’Τα χελιδονίσματα’’ – τα ‘’Κάλαντα της Άνοιξης’’:

  ….Μάρτη, Μάρτη μου καλέ,

και Φλεβάρη φοβερέ,

κι αν φλεβίσεις κι αν τσικνίσεις,

πάλι  άνοιξη θ΄ανθίσεις…..

  Ο Σύλλογος γονέων και τα παιδιά του σχολείου μας γέμισαν τα καλαθάκια τους με φρέσκα αυγά και ανταλλάξαμε μαρτάκια για το καλό!

  Τα έθιμά μας είναι η πολιτιστική μας κληρονομιά!


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *