Την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου επισκέφθηκε το σχολείο μας το Δημοτικό Σχολείο Τερπνής για να αναβιώσει το έθιμο του καλωσορίσματος της Άνοιξης!
Τα παιδιά κρατώντας χελιδόνες ( ξύλινα ομοιώματα χελιδονιών ) στολισμένα με λουλούδια, κουδουνάκια και μαρτάκια (κόκκινα-άσπρα βραχιολάκια) μας τραγούδησαν ‘’Τα χελιδονίσματα’’ – τα ‘’Κάλαντα της Άνοιξης’’:
….Μάρτη, Μάρτη μου καλέ,
και Φλεβάρη φοβερέ,
κι αν φλεβίσεις κι αν τσικνίσεις,
πάλι άνοιξη θ΄ανθίσεις…..
Ο Σύλλογος γονέων και τα παιδιά του σχολείου μας γέμισαν τα καλαθάκια τους με φρέσκα αυγά και ανταλλάξαμε μαρτάκια για το καλό!
Τα έθιμά μας είναι η πολιτιστική μας κληρονομιά!





